نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش و پرورش بررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]
  • آمیخته گردشگری بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • آنالیز الگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]

ا

  • ابعاد برند نقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی‌گری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • اپلیکیشن تحلیل سبک‌های طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • اپلیکیشن بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • اپلیکیشن اموزشی بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • اثربخشی سازمانی تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • احتیا سرمایه گذار گزینش بهترین شرکت‌های بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • ارزش برند نقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی‌گری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • ارزش تجربی تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • ارزش درک شده بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
  • ارزش ویژه برند فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
  • ارزش ویژه برند بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • ارزهای مجازی تأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
  • استخراج ویژگی مروری بر روش های طبقه بندی در سیگنال P300-Speller رابط مغز و کامپیوتر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 52-65]
  • استراتژی بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • استراتژی شناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • اعتماد نقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی‌گری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • اعتماد سازمانی مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • اقتصاد مقاومتی بررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
  • الگوریتم قورباغه گزینش بهترین شرکت‌های بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • انتخاب ویژگی ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • انگیزه خدمت عمومی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه ‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
  • انگیزه خدمت عمومی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
  • ایران خودرو خراسان رضوی فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]

ب

  • بازارمحوری تاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
  • بازاریابی مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
  • بازاریابی دیجیتال بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • بازاریابی سبز مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
  • بازده گزینش بهترین شرکت‌های بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • بازده انباشته غیر عادی شرکت برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • بازیابی کارآموز ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • بانکداری الکترونیک مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • بانکداری الکترونیک یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازه‌ای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • باورهای دینی نقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • بردار پشتیبان تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • بررسی منابع بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • برندهای انلاین نوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • بهداشت و درمان بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • بهره‌وری سرمایه انسانی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
  • بودجه ریزی اثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
  • بور س اوراق بهادار تهران برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • بیت کوین تأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
  • بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مفهوم‌پردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانش‌آموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
  • بیماران قلبی ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]

پ

  • پرازش تصویر تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • پردازش تصویر تشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • پلیس جامعه محور بررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
  • پلیس دانش محور بررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

ت

  • تئوری فازی تشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • تامین اجتماعی بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • تجارت آزاد شناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • تجارت الکترونیک ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • تجارت الکترونیک تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • تجهیزات پزشکی نقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی‌گری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • تحقیقات توصیفی-همبستگی عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاه‌های شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • تداوم استفاده عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاه‌های شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • تراکنش‌های جعلی مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • ترکیب صادرات تاثیر ترکیب کالاهای صادراتی در سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 20-33]
  • تشخیص بیماری قلبی_ عروقی بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • تشخیص تقلب یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازه‌ای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • تشخیص لبه تشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • تصویر ذهنی برند نقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی‌گری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • تعامل تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • تعامل با برند آنلاین نوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • تعامل مشتریان نوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • تعهد سازمانی تأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • تعهد عاطفی فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی‌گری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
  • تعهد کاری فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی‌گری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
  • تعهد مستمر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی‌گری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
  • تعهد هنجاری فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی‌گری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
  • تعیین موقعیت مکانی پلاک خودرو الگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • تغییر فضا تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • تغییر فعالیت تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • تلفن هوشمند تحلیل سبک‌های طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • تنوع‌استفاده مدل مفهومی ارزیابی شکاف دیجیتالی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • توسعه دهندگان تحلیل سبک‌های طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • توسعه مدیریت جایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • تولید تاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]

ج

  • جذب نیروی انسانی بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
  • جهت گیریهای استراتژیک واکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]

چ

  • چاقی تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]

ح

  • حوزه خدمات الکترونیک بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]

خ

  • خانۀ هوشمند تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • خلاقیت تاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
  • خلاقیت بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • خوشه بندی الگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • خوشه بندی فازی تشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]

د

  • داده کاوی ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • دانش‌آموختگان آموزش عالی مفهوم‌پردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانش‌آموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
  • دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان ارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
  • دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
  • دانش خارجی مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • دانش داخلی مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • درخت تصمیم یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازه‌ای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • درگیر شدن در سایت تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • دسترسی مادی مدل مفهومی ارزیابی شکاف دیجیتالی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • دسترسی مهارتی مدل مفهومی ارزیابی شکاف دیجیتالی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • دسته بندی تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • دیجی کالا تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • دین‌داری نقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]

ر

  • رابط‌کاربری تحلیل سبک‌های طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • رابط کاربری بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • رابط مغز و کامپیوتر (BCI) مروری بر روش های طبقه بندی در سیگنال P300-Speller رابط مغز و کامپیوتر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 52-65]
  • راهبردها بررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
  • رایانش مه بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • رسانه تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • رﺿﺎﯾﺖ تاﺛﯿﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی در ﺧﺪﻣﺎت ﺑﯿﻦ ﺷﺮﮐﺘﯽ [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 34-45]
  • رضایت شغلی فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی‌گری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
  • رضایت گردشگر بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • رضایت مشتری تاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
  • رضایتمندی عوامل رضایتمندی مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیکی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-37]
  • رضایتمندی ارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
  • رضایت‌‌مندی مشتری بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • رفاه ذهنی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
  • رفتار خرید تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • رفتار سبز کارکنان مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • رفتار شهروندی سازمانی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه ‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
  • رفتار شهروندی سازمانی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
  • رفتار شهروندی سازمانی تأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
  • رفتار مصرف‌کننده فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
  • رقابت پذیری شناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • رهبری خدمتگزار تأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
  • روش آمیخته بررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • ریسک گزینش بهترین شرکت‌های بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • ریسک پذیری گزینش بهترین شرکت‌های بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]

ز

  • زمان بندی وظایف زمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • زنجیره تامین سبز مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]

س

  • ساختار سازمانی بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • ساختار فرآیندی اثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
  • سازمان بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • سازمان امور مالیاتی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه ‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
  • سازمان امور مالیاتی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
  • سازمان به عنوان نهاد حریص بررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]
  • سازمان تامین اجتماعی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • سازمان‌ها ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • سبد سهام گزینش بهترین شرکت‌های بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • سبک طراحی تحلیل سبک‌های طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
  • سرمایه اجتماعی بررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • سرمایه انسانی تاثیر ترکیب کالاهای صادراتی در سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 20-33]
  • سرمایه فکری بررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • سیستم پشتیبان تصمیم گیری ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • سیستم تصمیم یار هوشمند بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • سیستم خودتطبیق یادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • سیستم خودتطبیق توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • سیستم مالیات الکترونیک بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • سیستم های اطلاعاتی بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • سیستم‌‌های اطلاعاتی منابع انسانی بررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • سیستم های بهداشت و درمان بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • سیستم یادگیری الکترونیکی عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاه‌های شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]

ش

  • شبکه اجتماعی مرکزیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • شبکه های اجتماعی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
  • شرکت سایپا شناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • شرکت عمران تاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
  • شرکت نفت بررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • شرکت های کوچک و متوسط و دوران پسا کرونا بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • شکاف دیجیتال مدل مفهومی ارزیابی شکاف دیجیتالی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • شهر جدید گلبهار تاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
  • شهرداری مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • شهر زاهدان ارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
  • شیوع ویروس کرونا نقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]

ض

  • ضریب واکنش سود برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]

ط

  • طب سنتی جایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • طبقه بندی مروری بر روش های طبقه بندی در سیگنال P300-Speller رابط مغز و کامپیوتر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 52-65]
  • طبقه‌بندی متن ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • طراحی تاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
  • طراحی رابط کاربری گرافیکی بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]

ع

  • عدم قطعیت یادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • عدم قطعیت توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • عملکرد برند نوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • عملکرد پایدار مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
  • عملکرد پایدار واکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • عملکرد شغلی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه ‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
  • عملکرد شغلی نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه‌‌به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
  • عملکرد صادراتی مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • عملکرد کارکنان تأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
  • عملکرد کارکنان بررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • عملیاتی اثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
  • عوامل فناوری اطلاعات بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • عوامل مدیریت الکترونیک تاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]

ف

  • فرا ابتکاری ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • فراترکیب مفهوم‌پردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانش‌آموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
  • فراترکیب عوامل رضایتمندی مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیکی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-37]
  • فرصت‌ها و تهدیدها تأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
  • فرهنگ سازمانی بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • فرهنگ سازمانی فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی‌گری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
  • فرهنگ سازمانی تأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
  • فرهنگ سازمانی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • فشار شغلی بررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]
  • فضای مسکونی تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • فعالیت‌های کارآفرینانه مفهوم‌پردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانش‌آموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
  • فناوری اطلاعات ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]

ق

  • قابلیت پویا بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • قابلیت سازمانی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
  • قابلیت نوآوری بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • قصد حمایت تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]

ک

  • کارآفرینی سبز واکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • کارکنان تامین اجتماعی ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • کسب و کار ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • کسب‌وکارهای الکترونیکی عوامل رضایتمندی مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیکی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-37]
  • کشف تقلب بانکی مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • کشیدگی وفقی الگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاه‌برداری مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • کلمات کلیدی: تقلب بانکی مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • کلمات کلیدی: نوآوری تاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
  • کلیدواژه ها: فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
  • کنتراست الگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کیفیت تاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
  • کیفیت اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
  • کیفیت خدمات بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • کیفیت رابطه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
  • کیفیت زندگی ارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
  • کیفیت زندگی کاری ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • کیفیت سود نقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]

گ

  • گردشگری جایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • گردشگری سلامت جایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • گسترش نفوذ مرکزیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • گیاهان دارویی جایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]

ل

  • لاغر تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]

م

  • محیط نوتروسفیک یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازه‌ای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • مدل آبشاری مستقل مرکزیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مدل آستانه خطی مرکزیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مدل پانل DOLS تاثیر ترکیب کالاهای صادراتی در سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 20-33]
  • مدل تداوم استفاده از IS عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاه‌های شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • مدیران نقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مدیریت بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • مدیریت الکترونیک تاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
  • مدیریت تکنولوژی تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • مدیریت دانش بررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
  • مدیریت دانش مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • مدیریت روابط با مشتریان ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • مدیریت زنجیره تامین سبز واکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مراکز داده ابری زمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مرکزیت مرکزیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مزیت رقابتی شناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • مزیت رقابتی بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • مسؤولیت‌پذیری اجتماعی مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مشتریان عوامل رضایتمندی مشتریان در کسب‌وکارهای الکترونیکی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-37]
  • مشتریان تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • معادلات ساختاری با حداقل مربعات جزئی ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • معاملات متقلبانه مروری بر روش‌های کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مکان یابی زمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • مکان یابی ماشین مجازی زمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
  • منابع انسانی بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • منابع انسانی بررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • منابع سازمانی بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • منطق خود تطبیق یادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • منطق خود تطبیق توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • منطق فازی ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • مهارت تاثیر ترکیب کالاهای صادراتی در سرمایه انسانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 20-33]
  • مهارت کارآفرینانه مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]

ن

  • نظام پولی و بانکی تأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
  • نظام جبران خدمات بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
  • نظام حکمرانی اثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
  • نگرش به‌اینترنت مدل مفهومی ارزیابی شکاف دیجیتالی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • نگرش به سایت تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • نگه داشت نیروی انسانی بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
  • نوآوری بررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • نوآوری سازمانی تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • نوآوری فردی بررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • نوگرایی مصرف کننده نوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]

و

  • واژگان کلیدی: توانایی مدیتی برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • وب‌سایت‌های پرس‌وجو ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • وفاداری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
  • وفاداری به مقصد گردشگری بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • وفاداری مخاطبان تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • وﻓﺎداری و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت تاﺛﯿﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی در ﺧﺪﻣﺎت ﺑﯿﻦ ﺷﺮﮐﺘﯽ [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 34-45]

ه

  • همسانی تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • هوش مصنوعی سلامت دیجیتال بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • هویت سازمان بررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]

ی

  • یادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست یادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
  • یادگیری تقویتی عمیق توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • یادگیری سیار بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • یادگیری عمیق ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • یادگیری ماشین تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • یادگیری ماشین ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]