آموزش و پرورشبررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]
آمیخته گردشگریبررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
آنالیزالگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
ا
ابعاد برندنقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجیگری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
اپلیکیشنتحلیل سبکهای طراحی رابط کاربری در اپلیکیشنهای فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
اپلیکیشنبررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
اپلیکیشن اموزشیبررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
اثربخشی سازمانیتحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
احتیا سرمایه گذارگزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایهگذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
ارزش برندنقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجیگری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
ارزش تجربیتاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
ارزش درک شدهبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
ارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رفتار مصرفکننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
ارزش ویژه برندبررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
ارزهای مجازیتأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
استخراج ویژگیمروری بر روش های طبقه بندی در سیگنال P300-Speller رابط مغز و کامپیوتر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 52-65]
استراتژیبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
استراتژیشناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
اعتمادنقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجیگری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
اعتماد سازمانیمسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
اقتصاد مقاومتیبررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
الگوریتم قورباغهگزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایهگذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
انتخاب ویژگیارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
انگیزه خدمت عمومینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
انگیزه خدمت عمومینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجهبه نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
ایران خودرو خراسان رضویفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رفتار مصرفکننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
ب
بازارمحوریتاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
بازاریابیمدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
بازاریابی دیجیتالبررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
بازاریابی سبزمدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
بازدهگزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایهگذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
بازده انباشته غیر عادی شرکتبرسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
بانکداری الکترونیکمروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
بانکداری الکترونیکیک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
باورهای دینینقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]
بردار پشتیبانتعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
بررسی منابعبررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
برندهای انلایننوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
بهداشت و درمانبررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
بهرهوری سرمایه انسانیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
بودجه ریزیاثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
بور س اوراق بهادار تهرانبرسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
بیت کوینتأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
بیکاری فارغالتحصیلان دانشگاهیمفهومپردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانشآموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
بیماران قلبیارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
پ
پرازش تصویرتعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
پردازش تصویرتشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
پلیس جامعه محوربررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
پلیس دانش محوربررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
ت
تئوری فازیتشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
تامین اجتماعیبررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
تجارت آزادشناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
تجارت الکترونیکارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
تجارت الکترونیکتأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
تجهیزات پزشکینقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجیگری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
تحقیقات توصیفی-همبستگیعوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
تداوم استفادهعوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
تراکنشهای جعلیمروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
تشخیص بیماری قلبی_ عروقیبهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
تشخیص تقلبیک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
تشخیص لبهتشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
تصویر ذهنی برندنقش آمیخته بازار بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجیگری اعتماد مشتریان در تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 7، 1401]
تعاملتاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
تعامل با برند آنلایننوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
تعامل مشتریاننوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
تعهد سازمانیتأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
تعهد سازمانیبررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
تعهد عاطفیفرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
تعهد کاریفرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
تعهد مستمرفرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
تعهد هنجاریفرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
توسعه دهندگانتحلیل سبکهای طراحی رابط کاربری در اپلیکیشنهای فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
توسعه مدیریتجایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
تولیدتاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
ج
جذب نیروی انسانیبررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
جهت گیریهای استراتژیکواکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]
چ
چاقیتعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
ح
حوزه خدمات الکترونیکبررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
خ
خانۀ هوشمندتغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
خلاقیتتاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
خلاقیتبررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
خوشه بندیالگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
خوشه بندی فازیتشخیص لبه تصاویر دیجیتالی با استفاده از خوشه بندی فازی [دوره 2، شماره 6، 1401]
د
داده کاویارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
دانشآموختگان آموزش عالیمفهومپردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانشآموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستانارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکیارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
دانش خارجیمدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
دانش داخلیمدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
درخت تصمیمیک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
درگیر شدن در سایتتاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
رضایتمندیارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
رضایتمندی مشتریبررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
رفاه ذهنیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
رفتار خریدتأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
رفتار سبز کارکنانمسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
رفتار شهروندی سازمانینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
رفتار شهروندی سازمانینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجهبه نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
رفتار شهروندی سازمانیتأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
رفتار مصرفکنندهفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رفتار مصرفکننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
رقابت پذیریشناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
رهبری خدمتگزارتأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
روش آمیختهبررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
ریسکگزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایهگذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
ریسک پذیریگزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایهگذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
ز
زمان بندی وظایفزمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
زنجیره تامین سبزمدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
س
ساختار سازمانیبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
ساختار فرآیندیاثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
سازمانبررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
سازمان امور مالیاتینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
سازمان امور مالیاتینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجهبه نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
سازمان به عنوان نهاد حریصبررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]
سازمان تامین اجتماعیارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
سازمانهاارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
سبد سهامگزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایهگذاری با استفاده از روش جهش قورباغه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
سبک طراحیتحلیل سبکهای طراحی رابط کاربری در اپلیکیشنهای فرهنگی ایرانی (کتابخوانی) [دوره 1، شماره 2، 1400]
سرمایه اجتماعیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
سرمایه اجتماعیبررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
سرمایه فکریبررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
سیستم پشتیبان تصمیم گیریارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
سیستم تصمیم یار هوشمندبهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
سیستم خودتطبیقیادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
سیستم خودتطبیقتوسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
سیستم مالیات الکترونیکبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
سیستم های اطلاعاتیبهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانیبررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
سیستم های بهداشت و درمانبررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
سیستم یادگیری الکترونیکیعوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
ش
شبکه اجتماعیمرکزیت در شبکههای اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
شبکه های اجتماعیبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
شرکت سایپاشناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
شرکت عمرانتاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
شرکت نفتبررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
شرکت های کوچک و متوسط و دوران پسا کرونابررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
شهر جدید گلبهارتاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
شهرداریمسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
شهر زاهدانارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
شیوع ویروس کرونانقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]
ض
ضریب واکنش سودبرسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
ط
طب سنتیجایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
طبقه بندیمروری بر روش های طبقه بندی در سیگنال P300-Speller رابط مغز و کامپیوتر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 52-65]
طراحیتاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
طراحی رابط کاربری گرافیکیبررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ع
عدم قطعیتیادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
عدم قطعیتتوسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
عملکرد برندنوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
عملکرد پایدارمدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 80-98]
عملکرد پایدارواکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]
عملکرد شغلینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 52-65]
عملکرد شغلینقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجهبه نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 8-23]
عملکرد صادراتیمدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
عملکرد کارکنانتأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
عملکرد کارکنانبررسی و تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر عملکرد کارکنان از منظر مدیران (رویکرد آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت کننده) [دوره 2، شماره 7، 1401]
عملیاتیاثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
عوامل فناوری اطلاعاتبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
عوامل مدیریت الکترونیکتاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
ف
فرا ابتکاریارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
فراترکیبمفهومپردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانشآموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
فرصتها و تهدیدهاتأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
فرهنگ سازمانیبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
فرهنگ سازمانیفرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجیگری تعهد کاری کارکنان در راه آهن خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 66-79]
فرهنگ سازمانیتأثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 64-85]
فرهنگ سازمانیارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
فشار شغلیبررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 46-63]
فضای مسکونیتغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
فعالیتهای کارآفرینانهمفهومپردازی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانشآموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 26-41]
فناوری اطلاعاتارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
ق
قابلیت پویابررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
قابلیت سازمانیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 8-19]
قابلیت نوآوریبررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
قصد حمایتتاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
ک
کارآفرینی سبزواکاوی تاثیر جهت گیری های کارآفرینانه سبز بر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز [دوره 2، شماره 6، 1401]
کارکنان تامین اجتماعیارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
کسب و کارارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
کشف تقلب بانکیمروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
کشیدگی وفقیالگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
کلاهبرداریمروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
کلمات کلیدی: تقلب بانکیمروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
کلمات کلیدی: نوآوریتاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
کلیدواژه ها: فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رفتار مصرفکننده با متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 42-51]
کنتراستالگوریتم تشخیص پلاک خودرو با استفاده از روش های محاسبات ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1400]
کیفیتتاثیر گرایش به نوآوری بر خلاقیت سازمانی و کیفیت تولید محصولات جدید با نقش میانجی بازارمحوری، طراحی و توسعه منابع نوآوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 66-83]
کیفیت اطلاعاتبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
کیفیت خدماتبررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
کیفیت رابطهبررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 76-90]
کیفیت زندگیارزیابی میزان رضایتمندی از کیفیت زندگی شهری زاهدان از دیدگاه دانشجویان (مورد مطالعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و علوم پزشکی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 38-51]
کیفیت زندگی کاریارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
کیفیت سودنقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]
گ
گردشگریجایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
گردشگری سلامتجایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
گسترش نفوذمرکزیت در شبکههای اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
گیاهان داروییجایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی [دوره 1، شماره 2، 1400]
ل
لاغرتعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
م
محیط نوتروسفیکیک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
مدل آبشاری مستقلمرکزیت در شبکههای اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
مدل آستانه خطیمرکزیت در شبکههای اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
مدل تداوم استفاده از ISعوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
مدیراننقش تعدیل کننده شیوع ویروس کرونا بر رابطه میان دین داری مدیران و کیفیت سود [دوره 1، شماره 2، 1400]
مدیریتبررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
مدیریت الکترونیکتاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 34-47]
مدیریت تکنولوژیتغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
مدیریت دانشبررسی عوامل راهبردی تأثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
مدیریت دانشمدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
مدیریت دانشبررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
مدیریت روابط با مشتریانارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
مراکز داده ابریزمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
مرکزیتمرکزیت در شبکههای اجتماعی مبتنی بر مدل آستانه خطی [دوره 2، شماره 6، 1401]
مزیت رقابتیشناسایی و بررسی شاخص های رقابت پذیری شرکت سایپا در بازار تجارت آزاد [دوره 2، شماره 7، 1401]
مزیت رقابتیبررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
مسؤولیتپذیری اجتماعیمسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [دوره 1، شماره 2، 1400]
معاملات متقلبانهمروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 2، شماره 6، 1401]
مکان یابیزمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
مکان یابی ماشین مجازیزمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکان یابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده از الگوریتم ژنتیک بهبود یافته [دوره 2، شماره 6، 1401]
منابع انسانیبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
منابع انسانیبررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
منابع سازمانیبررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک(مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
منطق خود تطبیقیادگیری تقویتی برخط مبتنی بر سیاست برای توسعه خودکار منطق خودتطبیقی سیستم های خود تطبیق [دوره 2، شماره 7، 1401]
منطق خود تطبیقتوسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
منطق فازیارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
مهارت کارآفرینانهمدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
ن
نظام پولی و بانکیتأثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 20-33]
نظام جبران خدماتبررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
نظام حکمرانیاثرات نظام حکمرانی و ساختار فرآیندی بر پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 86-97]
نگرش به سایتتاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
نگه داشت نیروی انسانیبررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه 2 تهران) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 48-61]
نوآوریبررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
نوآوری سازمانیتحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
نوآوری فردیبررسی تأثیر سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی بر توانایی نوآوری فردی در شرکت با میانجی گری تأثیر تعهد(مورد مطالعه: شرکت نفت) [دوره 2، شماره 7، 1401]
نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی مصرف کننده و عملکرد برندهای انلاین با توجه به نقش میانجی تعامل مشتریان با برند آنلاین (مورد مطالعه فروشگاه اوکالا در شهر مشهد) [دوره 2، شماره 6، 1401]
و
واژگان کلیدی: توانایی مدیتیبرسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]